از یاد رفته گان

وبی برای نسل جوان

از یاد رفته گان

وبی برای نسل جوان

پیام رهبر معظم انقلاب به مناسبت رحلت آیت‌الله‌ فاضل‌لنکرانی؛

 متن پیام به این شرح است :
بسم‌الله الرحمن الرحیم
انالله و اناالیه راجعون
با تاسف و تاثر فراوان از ارتحال فقیه مجاهدمرحوم مغفور حضرت‌آیت الله آقای فاضل لنکرانی رضوان‌الله تعالی علیه اطلاع یافتم.
این ضایعه‌ئی سنگین برای حوزه‌ی علمیه و ملت شریف ایران است.
حوزه‌ی علمیه یکی از استوانه‌های علمی و تحقیقی و یکی از استادان برجسته‌ی خود و ملت ایران یکی از مراجع تقلید انقلابی و بیدار و پرتحرک خود را از دست داد.
ایشان در سال‌های طولانی دوران اختناق در شمار برجستگانی از حوزه‌ی علمیه‌ی قم بودند که در میدان‌های گوناگون مبارزات حضور داشته و رنج تبعید را به‌جان خریدند و پس از پیروزی انقلاب از جمله‌ی روحانیون نامداری بودند که نقش‌های مهمی در همه‌ی موارد حساس ایفاء نمودند.رحمت خدا بر ایشان باد.
اینجانب این مصیبت بزرگ را به حضرت بقیه‌الله ارواحناه‌فداه و به مراجع عظام و علمای اعلام و فضلاء و طلاب حوزه‌ی مبارکه و به عموم ملت ایران تسلیت می گویم.
همچنین به خانواده‌مکرم و آقازادگان ارجمند و دیگر بازماندگان و منسوبان ایشان عرض تسلیت کرده، تسلا و صبر آنان را از خداوند متعال مسالت مینمایم.
والسلام علی عبادالله الصالحین
سید علی خامنه‌ای
26 خرداد 1386

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
کورش(k2-4u) دوشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 01:13 ق.ظ http://k2-4u.com

سلاموبلاگزیباییداریبهمنهمسربزنتکتولزیکدشمنسرسختبرایپسوردسندرهاhttps://shabgard.org/forums/showthread.php?t=11731http://takfanar.persiangig.com/Cracked/myf/zip/help Tak Tools 2 Beta.GIFhttp://takfanar.persiangig.com/Cracked/myf/zip/Tak Tools 2 Beta.zipSendtoallPlz

تشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد