از یاد رفته گان

وبی برای نسل جوان

از یاد رفته گان

وبی برای نسل جوان

توصیه یک مرجع تقلید درباره عزاداری حضرت زهرا

 

سخنرانان و مداحان می‌توانند با بیان صفات و ویژگی‌های آن حضرت مردم را با سیره و روش زندگی حضرت زهرا(س) آشنا کنند.

آیت‌الله صافی گلپایگانی خواستار برگزاری مراسم عزاداری حضرت زهرا(س) مطابق با شعائر اسلامی شد.

به گزارش خبرنگار مهر در قم ، آیت‌الله صافی گلپایگانی صبح سه‌شنبه در دیدار جمعی از فرماندهان نیروی زمینی سپاه سراسر کشور با ایشان با اشاره به نزدیک شدن به ایام عزاداری حضرت زهرا(س) گفت : عزاداری‌ها در سطح کشور باید مطابق شعائر اسلامی و به دور از تنش برگزار شود.

وی با برشمردن صفات و ویژگی‌های اخلاقی و عرفانی حضرت زهرا(س) تصریح کرد : سخنرانان و مداحان می‌توانند با بیان صفات و ویژگی‌های آن حضرت مردم را با سیره و روش زندگی حضرت زهرا(س) آشنا کنند.

استاد حوزه علمیه قم با بیان این‌که حضرت زهرا(س) الگوی زنان عالم است اظهار داشت : بر همگان واجب است حق آن حضرت را در جامعه ادا کرده و روایات و معارف حضرت زهرا(س) را به جامعه بیشتر معرفی کنند.

آیت‌الله صافی گلپایگانی در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به نیروهای مسلح در کشور خاطرنشان کرد : کسانی که به عنوان قوای مسلح در کشور فعالیت می‌کنند باید با اعمال و رفتار مناسب و بهره ‌گیری از قوای نظامی در برابر مستکبران ایستادگی کنند.

وی با اشاره به نقشه‌های دشمنان و توطئه‌های آن‌ها بر علیه ایران ادامه داد : باید با توکل بر خدا و پیگیری مقاصد امام زمان(عج) در کشور این نقشه‌ها را نابود کنیم.

این مرجع تقلید متذکر شد : باید با پیروزی از دستورات اسلام و امام زمان(عج) در مسیر اسلام قرار بگیریم و جامعه را نیز به این مسیر هدایت کنیم.

وی در پایان با اشاره به طرح امنیت اجتماعی و مبارزه با بدحجابی در کشور که توسط نیروی انتظامی اجرا می‌شود تصریح کرد : باید تمام معاصی و منکرات در جامعه از بین برود و جامعه‌ای به دور از کوچکترین ناامنی داشته باشیم.


منبع خبر:
خبرگزاری مهر

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد