از یاد رفته گان

وبی برای نسل جوان

از یاد رفته گان

وبی برای نسل جوان

علما و مراکز اسلامی جهان، گستاخی شبکه الجزیره را محکوم کردند

سرویس بین الملل- علما و مراکز اسلامی نقاط مختلف جهان طی بیانیه های جداگانه ای گستاخی و اهانت شبکه الجزیره به مرجعیت عراق، به ویژه آیت الله سیستانی را به شدت محکوم کردند.

به گزارش خبرگزاری رسا، در پی توهین  شبکه الجزیره در برنامه (بلا حدود) بدون مرز ، به مراجع عراق و به ویژه آیت الله سیستانی مرجع شیعیان عراق، علما، شخصیتها،مراکز و انجمن های اسلامی سراسر جهان در بیانیه های جداگانه ای این جسارت را به شدت محکوم کردند. انجمن توحید اسلامی در غرب استرالیا در بیانیه ی خود این گستاخی ها را که موجب شعله ور شدن فتنه های مذهبی در عراق عنوان کرد و گفت: همه این کارها برای پیشبرد اهداف تکفیریین و بعثیها طراحی شده است و آنها می خواهند با این سخنان عراق جدید را به بدبختی بکشانند اما مردم عراق فریب این نیرنگ ها را نمی خورد و پر قدرت تا آخرین نفس می ایستند.
مجلس انجمن های عراقی در هلند نیز با اشاره به اینکه شبکه الجزیره همیشه در پی ایجاد بستری برای ضربه زدن به شخصیتهای دینی و ملی عراق بوده تا بدین شکل بتواند نبرد داخلی بین شیعیان و اهل تسنن راه بیاندازد، تصریح کرد : این اهانت ها خشم مسلمانان سراسر جهان را برانگیخته است.
مرکز اسلامی قائم در بلژیک نیز سخنان این شبکه را محکوم کرد و اظهار داشت : این اهانت زمانی مطرح شد که عراق سعی دارد تا در کنفرانس جهانی شرم الشیخ همسایگان خود را قانع کند که با حکومت جدید همکاری کنند و دشمنیها را کنار گذاشته عراق را از این وضعیت نجات دهند. در ادامه این بیانیه آمده است : تمامی مردم جهان می دانند که اگر عراق به جنگهای داخلی و مذهبی کشیده نشده است، تنها به دلیل ارشادهای به موقع آیت الله سیستانی بوده است.
مجلس اسلامی شیعه در هلند نیز با ابراز انزجار از تهمتهای این شبکه تاکید کرد : بار دیگر شبکه الجزیره ثابت کرد که برنامه (بدون مرز) تمام مرزهای اخلاقی را نادیده می گیرد و تنها خدمت به دشمنان این امت را در سر خود می پروراند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد